0 kr0.00

Handlevogn

Du har ingen produkter i handlekurven.

Se handlekurv Trygg betaling

Retur og refusjon

RETURSKJEMA-BESTILLING AV RETURFRAKT

1. Fyll ut skjema nede på denne siden og send det til oss. 

2. Vi ønsker gjerne at du også skriver ut og legger skjemaet i returpakken slik at vi er sikker på at vi klarer å identifisere din retur når vi mottar den. Bruk gjerne emballasjen varene ble levert i.

ANGRE-RETURSKJEMA – Fyll ut med blokkbokstaver

3. Dersom du angrer på kjøpet står du selv for alle kostnader knyttet til frakt for returen. Returfrakt bestiller du HER  
Velg “Retur med returkode” og legg inn kode FAMILIEKATTEN (store bokstaver)
Er det avtalt reklamasjon be om returkode for gratis returfrakt i meldingsfeltet.

Vi sender en bekreftelse så fort vi har mottatt returen. Pengene refunderes til kortet du brukte til å betale med, PayPal, Klarna, Nets eller til Vipps.

Vi sender en bekreftelse så fort vi har mottatt returen, vanligvis ila 7-10 virkedager.

VILKÅR

For å få tilbakebetalt hele beløpet ved retur/angrerett, skal varen returneres i samme stand som da du mottok den. Varen må være i originalemballasjen og med eventuelle merkelapper på. Dersom originalemballasjen er ødelagt vil varen anses som brukt og vi vil ikke refundere hele beløpet.

Retur etter angrefristloven må varsles innen 14 dager etter at du har mottatt varen.
Varer som er skadet av transportør må varsles transportør samme dag som varen er mottatt. Varsle skriftlig.

HVA SKJER OM JEG IKKE HENTER PAKKEN MIN?

Pakker som av forskjellige årsaker ikke blir hentet ut av kunden vil bli belastet med et administrasjonsgebyr på 149 kr. Kunden er selv ansvarlig for å oppgi korrekte leveringsopplysninger som navn, adresse og tlf. Pakker/gods som nektes mottatt regnes som uavhentet og behandles på samme måte.

%d bloggere liker dette: